ان اف تی مسی

مجموعه توکن NFT لیونل مسی به زودی به فروش می رسد

ستاره محبوب فوتبال، لیونل مسی برای معرفی مجموعه NFT خود با هنرمند دیجیتالی مشهور باسلاجیک  (Bosslogic) مستقر در استرالیا همکاری می کند.

این خبر روز سه شنبه از طریق یک ویدئوی کوتاه در پروفایل اینستاگرام وی اعلام شد. مسی از مخاطبان خود دعوت کرد “اولین مجموعه NFT خود را در پلتفرم اترنیتی (Ethernity) مشاهده کنند”. وی در ادامه افزود:

“فوتبال مانند هنر است: جاودانه است”.

به عنوان بخشی از برنامه، مجموعه مسی ورس (Messiverse ) در ابتدا دارای یک مجموعه توکن NFT از چهار قطعه هنری خواهد بود که هر یک نماینده شخص او هستند.

  1. مردی از آینده (Man from the Future) – این NFT تصویری آینده نگر از مسی است که در پس زمینه آبی با ظاهری روباتیک و چشمانی درخشان تشان داده شده است.
  2. ارزش وزن (Worth the Weight) – این NFT همچنین نشان دهنده مسی طلایی است که توپ فوتبال بزرگی را حمل می کند همانطور که اطلس زمین را حمل می کرد.
  3. قطعه شاه (The King Piece) – نقاشی با مضمون شطرنج که مسی را در حلقه ای از توپ های فوتبال نشان می دهد.
  4. چهارمین قطعه، یک قطعه غافلگیر کننده و بی نظیر است و اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

هنرمند دیجیتالی مستقر در استرالیا “Bosslogic” شخصی است که پشت مجموعه NFT مسی ورس قرار دارد. این هنرمند دیجیتالی به دلیل همکاری با بزرگترین برند های جهان مانند دیزنی و مارول در رسانه های اجتماعی محبوب است. این هنرمند دیجیتال گفته است:

“این مجموعه مجموعه ای از قطعات است که دستاوردها ، لحظات ، عشق به تیم و دستاوردهای آینده را به طور عمده بر روی خود شخص مسی متمرکز می کند. به لطف پلتفرم اترنیتی، رویای همکاری با یکی از افراد مورد علاقه من در جهان و یکی از اسطوره های زمان ما ، مسی ، به حقیقت رسیده است و این افتخار و امتیاز را داشتم که مجموعه ای از قطعات را برای نماد او ایجاد کنم که در تاریخ ثبت شود! “

این مجموعه توکن غیر مثلی در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) در پلتفرم اترنیتی چین (Ethernity Chain) به فروش خواهد رسید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments