استودیو بازی و NFT پالی گان

عرضه بازی های بلاک چین و استودیوی NFT توسط شبکه پالی گان

به واسطه راه اندازی استودیو پالی گان، این شبکه در تلاش است تا دو بخش اصلی از صنعت بلاک چین را کنترل کند: بازی ها و توکن های غیر قابل تعویض (NFT).

اتریوم (ETH) توسعه دهنده زیرساخت های پالی گان، یک شرکت فرعی جدید را تاسیس کرده است تا کار خود را در زمینه بازی های بلاک چین و توکن های غیر قابل تعویض، یا همان NFT ها پیش ببرد، تا در نتیجه بینش بیشتری در مورد استراتژی بلند مدت رشد شرکت ارائه دهد.

استودیوی Polygon تازه تاسیس سه هدف اصلی دارد: 

  1. ایجاد موقعیت پالی گان به عنوان رهبر بازیهای غیرمتمرکز. 
  2. ایجاد یک برند تجاری که توسعه دهندگان و سرمایه گذاران را به اکوسیستم NFT خود جذب کند.
  3. قرار دادن پالی گان به عنوان بهترین جایگاه برای انتقال به Web 3.0.

این شرکت قصد دارد از طریق طرح جدیدی به نام استودیو بازی پالی گان (Polygon Gaming Studio) ، به توسعه دهندگان کمک کند تا بازی های غیرمتمرکز را ایجاد و به بازار عرضه کنند. یک طرح اختصاصی، یعنی استودیو ان اف تی پالی گان (Polygon NFT Studio)، به نوعی کمک به برند ها و صاحبان دارایی های معنوی برای راه اندازی مجموعه های دیجیتالی و بازارهای سفارشی است.

این شرکت روز دوشنبه اظهار داشت: 

با راه اندازی استودیوی Polygon، بازی ها از پشتیبانی برای ساخت به صورت کامل برخوردار می شوند، برند های بزرگ و بازی های محبوب میتوانند نسخه های گیم های خود را در پالی گان راه اندازی کنند، همچنین گیمرها میتوانند از دنیای بازی های کاملاً جدید و غیرمتمرکز برای کسب فرصت ها لذت ببرند.

پالی گان به سرعت به عنوان یکی از سیستم عامل های سازگار و سازنده در صنعت بلاک چین توسعه پیدا کرده است. 75000 کاربر جدید به این پلتفرم طی یک دوره هفت روزه در ماه مه اضافه شده و منشا مشارکت های عمده پیرامون برنامه های غیر متمرکز بوده است. سرمایه گذار میلیاردر مارک کوبان نیز از پالی گان به دلیل مهارت فنی و رشد روزافزون کاربران حمایت کرده است.

📣منبع

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments