پیش بینی ادامه کاهش قیمت دوج کوین توسط پیتر برنت

پیش بینی پیتر برنت مبنی بر ادامه کاهش قیمت DOGE و “هیولای دو سر” خطاب کردن آن

تریدر معروف و حرفه ای، پیتر برانت (Peter Brandt) یک نمودار دوج کوین (DOGE) را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشت و این دارایی را هیولای دوسر خطاب کرد. 

این تریدر کهنه کار که معمولا او را به تحلیل هایش پیرامون نوسانات بیت کوین (BTC) به یاد داریم، این بار در توییتر خود یک نمودار مربوط به دوج کوین را به اشتراک گذاشت. 

او از محبوب ترین میم کوین، که میلیاردر مشهور، ایلان ماسک هم علاقه زیادی به آن دارد، به عنوان یک هیولای دو سر یاد کرد. 

نموداری که پیتر برنت منتشر کرد، یک الگوی سر و شانه را نشان می دهد که در حال شکل گیری برای DOGE می باشد. فقط در این مورد، این الگو دو سر دارد. سر و شانه یا H&S، الگویی است که معمولا معکوس ‌شدن قیمت یک دارایی را نشان می دهد.

یک الگوی سر و شانه برعکس، یک حرکت نزولی را پیش بینی می کند. او با انتشار این نمودار، به نظر می آید که انتظار دارد این آلتکوین به حرکت نزولی خود ادامه دهد و رو به پایین سیر کند. 

توییت پیتر برنت

قبل تر در این ماه، Peter Brandt یک الگوی مشابه برای DOGE منتشر کرده بود. هرچند او این هشدار را داد که وقتی الگو ها شکل گرفته باشند، لزوماً به معنای واقعی عمل نخواهند کرد. 

این صحبت های اخیر و انتشار نمودار او در حالی رقم خورده است که در چند روز گذشته، به دنبال سیر نزولی که قیمت دوج کوین (DOGE) مانند اکثر آلتکوین ها در بازار شاهد آن بود، این میم کوین باری دیگر مورد حمایت ایلان ماسک، چهره الهام بخش محبوب آن قرار گرفت. 

وی در آخرین هیاهو هایی که پیرامون این میم کوین ایجاد کرد، با خطاب کردن فرزندش به عنوان بزرگترین هولدر Doge یک کندل سبز و افزایش 3 درصدی را رقم زد و پس از آن هم تصویر حساب توییتر خود را به رفلکشن DOGE در نگاهش تغییر داد که طرفداران دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال را هیجان زده کرد. 

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments