بنیانگذار اتریوم 90 درصد از دارایی شیبا اینو خود را سوزاند

Vitalik Buterin، یکی از بنیان گذاران اتریوم، 90 درصد دارایی شیبا اینو خود را سوزاند

یکی از بنیان گذاران Ethereum یعنی Vitalik Buterin ،  تقریباً نیمی از عرضه شیبا اینو (SHIB) را سوزاند.

در یک بیانیه در روز 16 مه (26 اردیبهشت) Vitalik Buterin توضیح داد که چرا تصمیم به سوزاندن معادل 6.7 میلیارد دلار توکن شیبا اینو گرفت.

من حقیقتاً تحت تاثیر کمک های مالی اخیر جامعه توکن های با نماد سگ قرار گرفتم. بسیاری از طرفداران این توکن، تنها به فکر سود شخصی نبودند و سخاوت خود را با تمرکز بر روی ساختن جهانی بهتر، ثابت کردند. من تمام کسانی که به طور جدی این کار را می کنند، حمایت می کنم.

این بنیان گذار اتریوم گفت که قصد دارد 90 درصد از توکن شیبا که در کیف پول او باقی مانده است را بسوزاند و 10 درصد باقی مانده را به امور خیرخواهانه اختصاص دهد.

او اضافه کرد که موسسه های خیریه ای با ارزش مشابه مثل CryptoRelief، یک سازمان هندی متمرکز بر حمایت های امدادی ویروس کرونا از طریق ارزهای دیجیتال، می تواند یکی از دریافت کنندگان این کمک مالی باشد.

همچنین Vitalik Buterin گفت که نگه داشتن کوین هایی که به او سپرده شده بود، بنا به دلایل امنیتی، گزینه مناسبی به شمار نمی آمد و او قصد داشت از هرگونه گمانه زنی مبنی بر سوء استفاده های او از این توکن ها در آینده جلوگیری کند.

وی همچنین از مردم خواست که دیگر توکن بیشتری به او اهدا نکنند، چرا که نمی خواهد از او به عنوان چنین منبع قدرتی یاد کنند.

همزمان با افزایش علاقه مندی ها به دوج کوین و سایر ارز های با نماد مشابه، با ورود توکن شیبا اینو به لیست صرافی بایننس، قیمت آن به طور چشمگیری افزایش پیدا کرد.

به گزارش کوین تلگراف، در حال حاضر (زمان تنظیم خبر) همزمان با وضعیت نابسامان بازار پس از انتقاد های ایلان ماسک از Bitcoin،  قیمت SHIB در عرض 24 ساعت، 7 درصد عقب نشینی داشته است.

بیت کوین هم در 24 ساعت گذشته 7 درصد کاهش داشته است و به قیمت 44,800 دلار (قیمت کنونی) رسید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments