تتر گلد و بیتفینکس

ترید بیت کوین و تتر گلد در صرافی بیتفینکس

پس از آغاز تجارت استیبل کوین تتر گلد در هفته گذشته که پشتوانه آن طلای واقعیست ، حال Bitfinex به کاربران اجازه می دهد تا تتر گلد را در برابر بیت کوین خرید و فروش کنند.

در روز 30 ژانویه، Bitfinex سه جفت تجاری مارجین را برای تتر گلد ارائه داده که یک دارایی دیجیتالی با پشتوانه طلا به حساب می آید و توسط شرکت وابسته به بیتفینکس یعنی تتر در تاریخ 23 ژانویه معرفی شده است.

صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس حال این امکان را برای تریدرها فراهم آورده تا بتوانند تتر گلد را با بیت کوین، دلار آمریکا و استیبل کوین تتر با پشتوانه دلار آمریکا معاوضه کنند .

Bitfinex اعلام کرده که تجارت مارجین – یک ویژگی که به تریدرها اجازه می دهد تا برای گسترش اهرم خود پول قرض بگیرند – داشتن 20% از سرمایه را ضروری قلمداد کرده وسپس یک اهرم 5 برابری فراهم می آورد.

تتر گلد یکی از استیبل کوین هایی است که توسط شرکت بزرگ ارزرمز ” تتر” در کنار استیبل کوین دیگر یعنی USDT ارائه شده است. USDT که به عنوان یک استیبل کوین پیشرو در جهان شناخته شده است، در معرض مجادلات زیادی قرار گرفته چرا که بعضی از گزارشات بیانگر این امر هستند که تتر به اندازه ی کافی دلار در اختیار ندارد تا از توگن خود پشتیبانی کند. این شرکت در تلاش بوده تا عموم را متقاعد کند که USDT با مقادیر مناسبی از دلار پشتیبانی می شود.

در همین حال، به تازگی ادعایی مطرح شده مبنی بر اینکه بهترین روش در اختیار داشتن طلا خرید تتر گلد است، چرا که طلای فیزیکی پشتوانه این توکن در سوییس نگهداری می شود و بهترین تدابیر امنیتی و برای مقابله با سرقت در آنجا صورت می گیرید.

یکی از مجادله های پیرامون USDT شرکت تتر این است که هم شرکت تتر و هم شرکت بیتفینکس متهم به دست بردن در بازار ارزرمز ها هستند و در بعضی از پرونده های قضایی ادعا شده که این شرکت ها سبب رشد قیمت بیت کوین در سال 2017 شده اند و که این موضوع سبب افزایش قیمت هر کوین تا 20000 دلار شده است.

در همین حالی که این شرکت ها با پرونده های قضایی متعددی در این زمینه رو به رو هستند، در تاریخ 24 ژانویه دادگاهی در نیویورک دستور داده تا 4 دادخواست قضایی در برابر تتر و Bitfinex با هم ادغام شوند. طبق گزارش اخیر کوین تلگراف، ادغام این پرونده ها سبب ایجاد سوالاتی در ارتباط با رهبری شاکی ها شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments