5 الت کوین برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

کسب سودهای 10 برابری از 5 آلت کوین مناسب سرمایه گذاری قبل از پایان مرداد!

روند صعودی در بازار کریپتو شتاب بیشتری می گیرد و منجر به افزایش پتانسیل رالی صعودی آلت کوین ها می شود. در جریان بهبود، آلت کوین های معرفی شده در این مقاله مناسب سرمایه گذاری هستند. پس از اصلاح کلی بازار، بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته حدود 200 میلیارد دلار به ارزش خود اضافه کرده است که نشان دهنده افزایش تمایل سرمایه گذاران به ترید و کاهش ترس بازار است. علاوه بر این، آلت کوین‌های با سرمایه متوسط ​​بالاترین سود را در این مدت به ثبت رسانده‌اند که نشان‌دهنده علاقه روز افزون سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها برای به حداکثر رساندن سود خود در طول بازار صعودی آینده است. 

خرید و فروش تتر پی98

اولین آلت کوین مناسب کسب سود 10 برابری: برین تراست (BTRST)

برین تراست (BTRST)

علیرغم روند کاهشی در نمودار روزانه، برین تراست سیگنال های معکوس روند متعددی را ارائه می دهد. با بازار صعودی، رشد فناوری وب 3 (Web3 ) هم افزایش می‌یابد که منجر به رشد اساسی برین تراست می‌شود.

نمودار قیمت برین تراست
نمودار قیمت برین تراست

علاوه بر این، با برگشت اخیر از سطح 0.444 دلار، قیمت توکن BTRST در این هفته 13 درصد افزایش یافت. روند صعودی در آستانه شکست خط روند سقف قرار دارد و تداوم حرکت بالا را تحت تاثیر قرار می دهد.

طبق سطوح فیبوناچی، روند صعودی می تواند تا پایان مرداد و به طور خاص تا پایان سه ماهه سوم سال 2024  به سطوح 1.71 دلار یا 3.9375 دلار برسد. بنابراین، با پتانسیل صعودی تقریباً 700 درصد، برین تراست یکی از آلتکوین های برتر برای خرید در سه ماهه سوم 2024 و کسب سودهای 10 برابری است.

دومین آلت کوین مناسب کسب سود 10 برابری: فاندامنتال ستس (SATS)

فاندامنتال ستس (1000SATS)

قیمت SATS با افزایش تقریباً 10 درصدی به ارزش خود در روز گذشته با حجم معاملات 101.46 میلیون دلار، با تغییر 17.96+، به معاملات تحت احساسات صعودی ادامه داد. همچنین در هفته گذشته 18.35 درصد و در ماه قبل 39.28 درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت فاندامنتال ستس
نمودار قیمت فاندامنتال ستس

شاخص فنی، MACD، کاهش ثابتی را در هیستوگرام قرمز نشان می دهد که میانگین های آن با موفقیت همگرایی صعودی را در بازه زمانی 1 بعدی ثبت می کند. این نشان دهنده افزایش فشار خرید بیش از حد در فضای کریپتو است.


کدام آلت کوین هارا وقتی بازار کریپتو وارد فاز نزولی میشود بخریم؟


اگر گاوها به تسلط بر بازار ادامه دهند، قیمت STAS برای آزمایش سطح مقاومت بالای 0.0000004825 دلار در زمان آینده آماده می شود. با این حال، اگر خرس‌ها دوباره شتاب خود را به دست آورند، این آلت‌کوین به پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.0000001225 دلار در این ماه سقوط می‌کند.

سومین آلت کوین مناسب کسب سود 10 برابری: سوئی (SUI)

سوئی (SUI)

قیمت SUI در هفته گذشته بیش از 44 درصد و در 30 روز گذشته 17.08 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، بر اساس بازدهی سالانه  14.75 درصد، این آلتکوین جایگاه سی و دوم را با ارزش بازار 2.318 میلیارد دلار تضمین کرده است.

نمودار قیمت سوی
نمودار قیمت سوی

شاخص قدرت نسبی (RSI) منحنی نزولی زیر محدوده خرید بیش از حد را ثبت کرده است. از سوی دیگر، میانگین خط روند یک اقدام صعودی را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده احساسات متفاوت برای قیمت SUI در بازار کریپتو است.

حفظ قیمت بالاتر از سطح حمایت 0.8925 دلار، زمینه را برای قیمت سکه Sui فراهم می کند تا سطح مقاومت بالای 1.460 دلار را آزمایش کند. برعکس، اگر روند نزولی معکوس شود، آلت کوین به سمت سطح حمایت خود یعنی 0.6125 دلار سقوط می کند.

چهارمین آلت کوین مناسب کسب سود 10 برابری: جیتو (JITO)

جیتو (JITO)

با افزایش اعتماد به بخش DeFi، روند قیمت JITO احتمالا در مرداد- شهریور افزایش خواهد یافت. با تشکیل یک الگوی مثلثی در نمودار روزانه، JITO ممکن است در نوسان باشد و برای رشد قیمت آماده می‌شود.

نمودار قیمت جیتو
نمودار قیمت جیتو

معکوس شدن الگوی مثلث با تشکیل یک کندل بلند، شانس روند صعودی را افزایش می دهد. علاوه بر این، با پیروی از الگوی ستاره صبح، جیتو 18٪ در یک روز جهش می کند تا میانگین متحرک نمایی 50 روزه را پشت سر بگذارد.

ادامه روند صعودی، با رالی شکست صعودی، قیمت این آلتکوین را تا مرز 8.85 دلار بالاتر خواهد برد. علاوه بر این، سطح فیبوناچی 2.618 در 23 دلار یک هدف بالقوه پایان سه ماهه برای JITO است. از این رو، با هدف 750٪، JITO یکی از بهترین گزینه های آلتکوین برای خرید در سه ماهه سوم 2024 برای کسب سودهای 10 برابری است.

پنجمین آلت کوین مناسب کسب سود 10 برابری: نیرو اتریوم (NEIRO)

نیرو اتریوم (NEIRO)

علیرغم تقلبی های متعدد در بازار، نیرو اتریوم همچنان با افزایشی در نمودار روزانه به رشد خود ادامه می دهد. افزایش کنج عموماً با کاهش نوسانات سربار منجر به چرخش نزولی می شود. با این حال، افزایش تقاضای اساسی در بحبوحه بازار صعودی، یک شکست صعودی را نشان می دهد.

نمودار قیمت نیرو اتریوم
نمودار قیمت نیرو اتریوم

با روند صعودی 350 درصد، NEIRO از زمان آغاز به کار روند صعودی خود را حفظ کرده و از مرز 0.25 دلار فراتر رفته است. بر اساس سطح فیبوناچی مبتنی بر روند، روند صعودی می تواند به 0.90 دلار یا 3.31 دلار در این سه ماهه برسد. از این رو، با پتانسیل صعودی 10 برابری، نیرو به آلت کوین های برتر برای خرید در سه ماهه سوم تبدیل می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments