پروژه های تلگرامی مناسب سرمایه گذاری

معرفی 5 پروژه رو به رشد در شبکه تون برای سرمایه گذاری آینده دار

تلگرام شاهد هجوم قابل توجهی از کاربران جدید در میان پروژه های جدید امیدوارکننده ای است که بر روی بلاک چین TON ساخته می شوند.موضوعی که در ماه های اخیر در کریپتو مورد بحث قرار گرفته است، گسترش بلاک چین شبکه باز (TON) و توکن اصلی آن، تون کوین بوده است.

TON که در ابتدا در سال 2018 توسعه یافت، به عنوان پلتفرمی برای برنامه‌ها و خدمات غیرمتمرکز توصیف شد.اتصال TON به برنامه پیام‌رسانی تلگرام به جلب توجه مخاطبان کمک می‌کند و با یک فرآیند اتصال ساده، شروع بازی در بلاک چین TON برای کاربران تلگرام آسان است.

عامل مهم دیگر تمرکز بنیاد TON بر ایجاد یک اکوسیستم قوی است. Grants و TON Open League مشوق هایی را برای برنامه های کاربردی توسعه بلاک چین ارائه می دهند.در ماه‌های اخیر، زنجیره بلوکی رشد گسترده‌ای داشته است زیرا تعدادی از برنامه‌های کاربردی وایرال شده مبتنی بر شبکه  تون شروع به کار کرده‌اند. در این مقاله برخی از محبوب ترین آنها وجود دارد.

پروژه دی داست (DeDust) مناسب کسب درآمد از تلگرام

دی داست

دی داست یک صرافی غیرمتمرکز است که در نوامبر 2022 به عنوان یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NTF) راه اندازی شد و از آن زمان گسترش یافته است. امروز، این پروژه به یک پلتفرم صرافی کامل تبدیل شده است که در آن کاربران می توانند ارزهای دیجیتال را مبادله کنند و از نقدینگی توکن ها درآمد کسب کنند. برای ورود به ربات تلگرام لینک https://t.me/dedustBot در قسمت سرچ تلگرام یا دسکتاپ خود سرچ کنید.

در حال حاضر، دی داست یکی از بزرگترین برنامه های غیرمتمرکز در اکوسیستم TON است که حجم معاملات روزانه آن 30.5 میلیون دلار است. کاربران می توانند پس از اتصال به کیف پول TON سازگار مانند کیف پول تون کیپر و تون هاب یا موارد دیگر، مستقیماً از طریق کیف پول، دارایی ها را مبادله کنند. فرآیند تبادل ساده است و نیازی به مجوز اضافی ندارد.

پروژه دی داست (DeDust)

سایر ویژگی های مفید شامل ردیاب نمونه کارها غیرمتمرکز است که دارایی های ذخیره شده در کیف پول کاربران را ردیابی می کند. دی داست همچنین فرصت‌های درآمد غیرفعالی را از طریق قرار دادن توکن خود به نام SCALE ارائه می‌کند، که از طریق آن کاربران سهمی از کارمزد کمیسیون را دریافت می‌کنند.

برنامه SCALE یک پاداش روزانه ارائه می دهد که به مقدار توکن ها و حجم کارمزدهای کسب شده در مبادله بستگی دارد.SCALE برنامه سهام را با استفاده از درآمد حاصل از پروتکل برای خرید مجدد توکن اسکیل و توزیع آن بین شرکت کنندگان حفظ می کند. توکن اسکیل را می توان در سه صرافی استون فای (STON.fi)  دی داست (Dedust) و بینگ ایکس (BingX ) معامله کرد.

نات کوین و فاز جدیدش مناسب سرمایه گذاری آینده دار

نات کوین

نات کوین اولین بار در نوامبر 2023 راه اندازی شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. در می 2024، نات کوین پس از توزیع بیش از 80 میلیارد توکن بین کاربران و کسب ارزش بازار بیش از 900 میلیون دلار، رسماً در چندین صرافی متمرکز فهرست شد.از آن زمان، ارزش بازار آن به بالاترین سطح تاریخ 2.8 میلیارد دلار رسیده است. برای ورود به تلگرام نات کوین لینک https://t.me/notcoin را در تلگرام سرچ کنید.

بازی نات کوین
بازی نات کوین

تا جولای 2024، این پروژه بیش از 30 میلیون کاربر را جذب کرده بود. نات کوین به بازیکنان برای تکمیل وظایف، که عمدتا شامل ماموریت‌های بازی با کلیک‌کننده‌های روی صفحه و سیستم امتیازدهی است، پاداش می‌دهد. بازیکنان همچنین می توانند با دعوت دوستان به بازی، ورود منظم به برنامه و پیوستن به تیم ها، درآمد خود را افزایش دهند.

وینسنت مالیپارد، مدیر بازاریابی اینتو د بلاک، گفت: 

من شخصاً این بازی را امتحان کردم و متوجه شدم که این یک راه خلاقانه و جذاب برای جذب کاربران جدید به فضای کریپتو است. مدل تپ برای کسب درآمد ساده و در عین حال اعتیادآور است و به کاربران امکان می دهد ارز درون بازی کسب کنند که می تواند به توکن های واقعی در بلاک چین TON تبدیل شود.

تن استیکر (Tonstakers) مناسب سرمایه گذاری در تلگرام

تن استیکر

تن استیکر پروتکل پیشرو برای سهام در شبکه TON و یک پلت فرم منبع باز و غیرمتمرکز برای سهامداری مایع است. یک روند بسیار محبوب برای معامله گران در پلت فرم های مالی غیرمتمرکز.لیکویید استیکینگ فرآیندی است که در آن کاربر رمز «پایه» را قفل می کند و در ازای آن یک توکن سهام نقدینگی مشتقه دریافت می کند که می تواند در بازارهای ثانویه فروخته شود. میتوانید از لینک https://t.me/thetonstakers برای ورود به ربات تلگرام استفاده کنید.

تن استیکر (Tonstakers)

کاربرانی که در تون استیکر سهام دارند، tsTON بر اساس خود بلاکچین تون را دریافت می کنند که یک توکن درآمدزا است که در طول زمان بر اساس میانگین درصد بازدهی قابل اعمال، پاداش دریافت می کند.

این به دارندگان این امکان را می دهد تا با تونکوین بیشتر از آنچه در ابتدا قرار داده بودند از برنامه خارج شوند. توکن را می توان با سایر دارایی ها مبادله کرد یا در پلتفرم های پشتیبانی شده برای تراکنش هایی مانند وام دادن، سهام بندی و تامین نقدینگی استفاده کرد.

تون استیکر بیش از 3٪ بازده سالانه در tsTON ارائه می دهد. بر اساس این پلتفرم، بیش از 71000 دارنده توکن TON دارایی هایی با ارزش کل بیش از 260 میلیون دلار را در اختیار دارند.

همستر کامبت محبوب ترین پروژه تلگرام

همستر کامبت

همستر کامبت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های TON برای کسب درآمد است. که به رقیب نات کوین تبدیل شد و در مارس 2024 راه اندازی شد. محبوبیت همستر کامبت از زمان راه اندازی آن به لطف یک جامعه بزرگ با میلیون ها دنبال کننده رسانه های اجتماعی به طور تصاعدی افزایش یافته است.

بازیکنان با کلیک کردن بر روی همستر این شخصیت را تبدیل به مدیر یک صرافی میکنند تا سکه هایی به دست می‌آورند.گیم پلی شامل کلیک مکرر روی همستر و کسب امتیاز است، اگرچه انرژی همستر با کلیک بازیکنان کاهش می یابد.

بازیکنان همچنین می توانند با دعوت از دوستان، شرکت در رویدادهای اجتماعی و استفاده از ویژگی های اضافی مانند ترکیب های روزانه و بهبودهای درون بازی، درآمد خود را افزایش دهند.کاربران باید سعی کنند علاوه بر استخراج سکه پرافیت خود را هم بالا ببرند.گیم پلی همستر کامبت دارای توکن های غیر قابل تعویض است که بازیکنان می توانند NFT های شخصیت های همستر خود را مبادله کنند.

متاسفانه خبرهایی از چالش هایی در لیست شدن توکن همستر به دست ما رسیده است که ممکن است لیست شدن همستر کامبت به کلی کنسل شود، در مقاله ای جداگانه حواشی تیم توسعه همستر را بررسی کرده ایم که از طریق لینک زیر میتوانید متن کامل مقاله را مشاهده کنید.


🐹 توکن همستر مرده است! آیا ممکن است همستر کامبت کلاهبرداری باشد؟ 🐹


پروژه ولت (wallet) مناسب کسب درآمد دلاری 

پروژه ولت (wallet)

ولت تلگرام یک کیف پول رمزنگاری است که مستقیماً به برنامه پیام‌رسانی تلگرام ادغام می‌شود.

برای تنظیم آن، کاربران عبارت @wallet را در اپلیکیشن تلگرام جستجو می کنند و سپس دستورالعمل های ربات را دنبال می کنند. پس از تکمیل تنظیمات، درست در ستون اصلی تلگرام به همراه سایر تنظیمات ظاهر می شود.کاربران می توانند کریپتو ارسال و دریافت کنند، کریپتو را با کارت بانکی خود شارژ کنند و از طریق یک بازار همتا به همتا مبادله کنند.

ولت تلگرام
ولت تلگرام

یکی از ویژگی های کلیدی کیف پول، انتقال فوری ارزهای دیجیتال بدون کمیسیون بین کاربران تلگرام در چت است. کیف پول به صورت ربات در تلگرام پیاده سازی می شود. کاربران برای دسترسی به آن فقط به یک حساب کاربری نیاز دارند.

❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments