میم کوین های گربه ای سولانا

فرصت خرید: پامپ 4 میم کوین گربه ای سولانا (مرداد 1403)

با موفقیت ماگ کوین و کت این داگز ورلد(MEW)، بازار ارز دیجیتال نسبت به میم کوین ها پذیرش بیشتری پیدا کرده است. در آخر هفته، با بازگشت قیمت برخی از آلت کوین ها در بازار کریپتو، سکه‌های میم با تم گربه‌ای در اکوسیستم سولانا برای یک رالی صعودی چشمگیر آماده شده اند. توکن‌های با مضمون گربه می‌توانند روند صعودی بعدی را پیش ببرند و میم‌کوین‌ها مرکز جذب سرمایه‌گذاران هستند. 

خرید و فروش پرفکت مانی

ارز میو (MEW)

میو (MEW)

با ارزش بازار 652 میلیون دلار، ارز میو دومین سکه بزرگ در لیست ارزهای دیجیتال میم با تم گربه است. بر اساس اکوسیستم سولانا، بهبود بازار کریپتو تقاضای بیشتری برای توکن MEW به همراه خواهد داشت.

نمودار جفت ارز MEW/USDT
نمودار جفت ارز MEW/USDT

طبق نمودار قیمت لگاریتمی، عملکرد قیمت ارز میو  نشان دهنده یک سیگنال صعودی و شکست خط روند است. بهبودی که رالی شکست به حساب می‌آید، جهش قیمت 135 درصدی را در 7 روز به همراه دارد و به بالاترین رکورد جدید خود اشاره می‌کند. بر اساس سطوح فیبوناچی، شکست بالای 0.0077 دلار می تواند قیمت میم کوین میو را به تا 0.016 دلار برساند.

ون(WEN)

ون(WEN)

با یک معکوس شدن الگوی کف دوقلو در نمودار قیمت لگاریتمی روزانه، قیمت ارز ون مرحله اصلاح را به پایان می‌رساند. با قیمت 0.00016 دلار و ارزش بازار 122 میلیون دلار، سکه میم با تم گربه طی دو هفته 77 درصد افزایش یافته است.

نمودار جفت ارز WEN/USDT
نمودار جفت ارز WEN/USDT

با شکست خط روند مقاومت سقف، انتظار می‌رود که قیمت ون به روند صعودی ادامه دهد. اندیکاتور MACD با شکست الگوی کف دوقلو که به عنوان سطح حمایت عمل میکند و شکست خط روند یا ترند لاین، روند صعودی برای این ارز تقویت میشود.

روند صعودی سطح 38.20 درصد فیبوناچی را در 0.00017 دلار به چالش می کشد. طبق سطوح اصلاحی، روند صعودی می تواند به سطح 78.60% در 0.00034 دلار برسد.

مانکی (MANEKI)

مانکی (MANEKI)

با ارزش بازار 72 میلیون دلار، میم کوین گربه ای مانکی در دو هفته گذشته 55 درصد افزایش یافته است. با این حال، روند صعودی این هفته تشکیل نشد و با افت روزانه 7.89 درصدی شروع شد.

نمودار جفت ارز MANEKI/USDT
نمودار جفت ارز MANEKI/USDT

در نمودار قیمت لگاریتمی روزانه، قیمت مانکی بالاتر از خط روند مقاومت می شکند. علاوه بر این، افت روزانه خط روند را مجدداً آزمایش می‌کند و یک سیگنال رشد پس از ازمایش مجدد این سطح میم کوین مانکی را تا رالی صعودی هدایت میکند.

با معامله در نزدیکی سطح فیبوناچی 38.20% در 0.0085 دلار، میم کوین یک جهش به بالای سطح 0.010 دلار را تجربه کرد. در چنین حالتی، خط روند مقاومت را می توان نزدیک به سطح 61.80 درصد فیبوناچی در 0.014 دلار آزمایش کرد.

کت ویف هت(CWIF)

کت ویف هت

کت ویف هت با ارزش بازار 36 میلیون دلاری، پتانسیل صعودی عظیمی را با افزایش قیمت اخیر ارائه می دهد. سکه میم با تم گربه نشان می‌دهد که از سطح 0.00000051 دلاری برای پایان دادن به مرحله اصلاح، دو برابر سطوح کف قیمت برگشته است.

نمودار جفت ارز CWIF/USDT

رالی معکوس از خط روند مقاومت می شکند و در 72 ساعت گذشته تقریباً 100 درصد افزایش یافته است. با توجه به سطح فیبوناچی مبتنی بر روند در نمودار قیمت لگاریتمی، میم کوین می تواند سطح 0.00000018407 دلار را به چالش بکشد.در صورت شکست صعودی، قیمت CWIF می تواند به مرز 0.00000066299 دلار برسد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments