4 آلت کوین برتر هفته اول سپتامبر

احتمال رشد این ارزها علی رغم سقوط بیت کوین: چرا این 4 رمزارز استثنا هستند؟

قیمت بیت کوین تحت فشار فروش در حال طی کردن جریان بی روند بوده است و در نظر دارد در این هفته بیش از 9 درصد کاهش یابد. بیت کوین به طور مداوم در چند ماه گذشته  چند سقف پایین تشکیل داده است که یک علامت منفی است. گاوها باید از این سطح دفاع کنند تا بیت کوین بتواند به بالای 57 هزار دلار صعود کند.

با توجه به کاهش نرخ بهره در همین ماه میلادی، کارشناسان پیش بینی کرده اند که بیت کوین و آلت کوین ها به شدت رشد میکند. با این حال، در این بین، ضعف بیت کوین به احساسات کلی در بازار آسیب رسانده است. بخش کریپتو چندین آلتکوین سودهای اخیر خود را پس داده اند و برخی کاهش یافته اند که نشان دهنده کمبود تقاضا از سوی خریداران است.

تنها تعداد انگشت شماری از آلت کوین ها نوید بهبود در کوتاه مدت را نشان می دهند. آیا  آلت کوین های منتخب رشد میکنند؟ بیایید 5 ارز رمزپایه برتر را که ممکن است رالی بازیابی طی کنند و متفاوت تر از دیگر ارزها عمل کرده اند را بررسی کنیم.

خرید تتر پی98

 تحلیل قیمت بیت کوین

 تحلیل قیمت بیت کوین

عدم موفقیت بیت کوین در بالا رفتن از میانگین های متحرک احتمالاً فشار بیشتری را وارد می کند و قیمت را به سطح حمایت در 55724 دلار می کشد.

انتظار می رود گاوها با تمام توان از حمایت 55724 دلاری محافظت کنند زیرا شکستن زیر آن می تواند شروع یک حرکت نزولی را نشان دهد. سپس  ممکن است جفت ارز BTC/USDT می تواند به حمایت در 49000 دلار سقوط کند.

چارت روزانه جفت ارز BTC/USDT + تحلیل تکنیکال بیت کوین

زمان برای وقوع رالی گاوی در حال اتمام است. اگر آنها بخواهند بازگردند، باید به سرعت قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک برگردانند. این جفت ارز ممکن است به 65000 دلار و متعاقباً به 70000 دلار صعود کند.

چارت 4 ساعته جفت ارز BTC/USDT + تحلیل تکنیکال بیت کوین

این جفت ارز زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه در نمودار 4 ساعته معامله می شود که نشان می دهد خرس ها در کوتاه مدت برتری دارند. فروشندگان سعی می کنند قیمت را به 55724 دلار و سپس به 54000 دلار برسانند. انتظار می رود خریداران به شدت از این منطقه دفاع کنند.

  • اولین نشانه قدرت شکست و نزدیک شدن به زیر 20-EMA خواهد بود. سپس این جفت ارز می تواند به میانگین متحرک 50 روزه ساده برسد. اگر از این سطح فراتر رود، جفت ارز ممکن است تا 65000 دلار افزایش یابد.

تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین

لایت کوین طی چند هفته گذشته روند نزولی داشته است، اما گاوها در تلاش هستند تا سطوح سقف را بسازند.

میانگین های متحرک صاف شده اند و RSI نزدیک به نقطه میانی است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. خریداران باید قیمت را بالای 68 دلار نگه دارند تا تغییر روند صورت گیرد. جفت ارز LTC/USDT سپس می تواند تا 76 دلار صعود کند.

چارت روزانه جفت ارز LTC/USDT + تحلیل تکنیکال لایت کوین

برعکس، اگر قیمت از SMA 50 روزه یعنی سطح 66 دلار کاهش یابد و به زیر 59 دلار برسد، نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند. این میتواند جفت ارز را به حمایت 55 دلار برساند.

چارت 4 ساعته جفت ارز LTC/USDT + تحلیل تکنیکال لایت کوین

گاوها در تلاش هستند تا بهبودی را آغاز کنند، اما خرس ها با 68 دلار چالش بزرگی را به وجود می آورند. فروشندگان سعی کردند این جفت ارز را به 50 دلار برسانند، اما گاوها این کاهش را به قیمت 59 دلار خریداری کردند. میانگین‌های متحرک صاف و RSI نزدیک به نقطه میانی، مزیت واضحی برای خریداران و فروشندگان ایجاد نمی‌کنند.

  • اگر قیمت از میانگین های متحرک افزایش یابد و به بالای 68 دلار برسد، می تواند مرحله بعدی صعود را به 76 دلار آغاز کند. از سوی دیگر، شکست به زیر میانگین های متحرک می تواند جفت ارز را به 59 دلار برساند. اگر حمایت 59 دلاری شکست بخورد، خرس‌ها دوباره کنترل را به دست خواهند گرفت.

تحلیل قیمت فچ ای آی

فچ ای آی

فچ ای آی  (FET) در 23 آگوست بالاتر از میانگین های متحرک صعود کرد که نشان می دهد خرس ها کنترل خود را از دست می دهند. حرکت صعودی از مقاومت سقف 1.51 دلار در 27 آگوست کاهش یافت و به میانگین متحرک کاهش یافت. این یک سطح ضروری برای گاوها برای دفاع است.

چارت روزانه جفت ارز FET/USDT + تحلیل تکنیکال فچ ای آی

اگر قیمت از میانگین های متحرک افزایش یابد، خریداران دوباره سعی می کنند جفت ارز FET/USDT را به بالای 1.51 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، این جفت ارز یک الگوی سر و شانه معکوس صعودی را تکمیل خواهد کرد. تارگت قیمت فچ ای آی 2.32 دلار است.

برعکس، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک سقوط کند، برای مدتی یک جریان رنج احتمالی بین 1.51 دلار و 0.70 دلار را نشان می دهد.

چارت 4 ساعته جفت ارز FET/USDT + تحلیل تکنیکال فچ ای آی

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که این جفت ارز در حال اصلاح بوده است که در سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی 1.05 دلار حمایت میشود. خرس‌ها بهبود را در 50-SMA متوقف کردند، اما گاوها در تلاشند تا به پایین‌ترین سطح خود در 1.12 دلار برسند. اگر قیمت به بالای 50-SMA افزایش یابد، جفت ارز ممکن است مقاومت سقف را در 1.51 دلار دوباره آزمایش کند.


🎯اخبار مرتبط: کدام ارزها را در شهریور ماه تحت نظر داشته باشیم؟


برعکس، اگر قیمت از 50-SMA کاهش یابد، نشان می‌دهد که این احساس منفی باقی می‌ماند و تریدرها احتمالا با قیمت بالا می فروشند. سپس ممکن است جفت ارز به 1.05 دلار کاهش یابد.

تحلیل قیمت منتل 

منتل(MNT)

منتل(MNT) در چند روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.61 دلار) معامله شده است که نشان دهنده کشمکش بین گاوها و خرس ها است.

اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه هدایت کنند و حفظ کنند، شروع یک بهبود قوی تر را نشان می دهد. سپس جفت ارز MNT/USDT ممکن است به SMA 50 روزه (0.68 دلار) صعود کند، جایی که خرس‌ها می‌توانند وارد عمل شوند.

چارت روزانه جفت ارز MNT/USDT + تحلیل تکنیکال مانتل

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر 0.56 دلار برسد، این دیدگاه خوشبینانه در کوتاه مدت نفی خواهد شد. این می تواند جفت ارز را به 0.47 دلار کاهش دهد.

چارت 4 ساعته جفت ارز MNT/USDT + تحلیل تکنیکال منتل

این جفت ارز در محدوده بین 0.56 تا 0.66 دلار گیر کرده است. میانگین‌های متحرک صاف و RSI درست زیر نقطه میانی، مزیت واضحی به خریداران و فروشندگان نمی‌دهد.


🎯اخبار مرتبط: تا پایان تابستان چه ارزی بخریم سود کنیم؟


اگر قیمت پایین تر از میانگین های متحرک باقی بماند، جفت ارز می تواند تا سطح حمایت 0.56 دلار کاهش یابد. از طرف دیگر، یک شکست بالاتر از میانگین های متحرک مسیر رالی را تا 0.66 دلار باز می کند. حرکت روند بعدی احتمالاً بالای 0.66 دلار یا زیر 0.56 دلار آغاز خواهد شد.

تحلیل قیمت آوه

اوه AAVE

اوه از حمایت قوی 118 دلار جهش کرد، اما رالی بهبودی با فروش نزدیک به سطح 50 درصدی فیبوناچی اصلاحی 133 دلار مواجه شد.

چارت روزانه جفت ارز AAVE/USDT + تحلیل تکنیکال آوه

متحرک نمایی 20 روزه (123 دلار) در حال افزایش است و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده یک مزیت جزئی برای گاوها است. اگر قیمت مجدداً از 118 دلار بازگردد، این نشان می‌دهد که گاوها در تلاش هستند تا سطح مقاومت را به سطح حمایت برگردانند. بسته شدن بالای 135 دلار درهای مسیر رالی را به 149 دلار باز می کند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 118 دلار برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. ممکن است جفت ارز AAVE/USDT به SMA 50 روزه (109 دلار) سقوط کند.

چارت 4 ساعته جفت ارز AAVE/USDT + تحلیل تکنیکال آوه

روند این جفت ارز از خط روند نزولی معکوس شد و به زیر 20-EMA شکست. خرس‌ها در مرحله بعد تلاش خواهند کرد تا قیمت را به 118 دلار برسانند. این یک سطح ضروری برای گاوها برای دفاع است اگر بخواهند حرکت رو به بالا را از سر بگیرند.

  • اگر قیمت از 118 دلار افزایش یابد و به بالای 135 دلار برسد، نشان می دهد که اصلاح کوتاه مدت ممکن است به پایان رسیده باشد.در عوض، اگر قیمت پایین تر ادامه یابد و به زیر 118 دلار برسد، این نشان می دهد که خرس ها مسئول هستند. ممکن است جفت ارز  به 105 دلار کاهش یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرزاد
فرزاد
17 ساعت قبل

به نظرتون آوه ارز مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت هست؟