آلت کوین های برتر هوش مصنوعی

3 ارز هوش مصنوعی برای در نظر گرفتن در این رالی گاوی

با بازگشت موفقیت آمیز توکن های رمزنگاری شده، بازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته بهبودی قوی را نشان داده است. علاوه بر این، با جهش 3.64 درصدی، بازار در حال حاضر 2.43 تریلیون دلار ارزش دارد. از سوی دیگر، دسته هوش مصنوعی با افزودن ارزش قابل توجهی به سبدهای مربوطه خود، قیمت مشابهی را نشان داده است. این امر نشان دهنده افزایش احساسات صعودی در فضای کریپتو است.

در این مقاله به 3 توکن برتر هوش مصنوعی (AI) که پتانسیل ثبت یک سیگنال صعودی عظیم در مجموعه های مربوطه خود را در طول ماه آینده دارند، پرداخته ایم.

خرید و فروش پرفکت مانی

تحلیل قیمت فچ ای آی (FET):

 فچ ای آی

قیمت فچ ای آی طی روز گذشته جهش 3.26 درصدی و طی هفت روز گذشته 23.36 درصد را ثبت کرده است. علاوه بر این، علیرغم ثبت افت 12.36 درصدی طی 30 روز گذشته، بازدهی سالانه 112.37 درصدی را به ثبت رسانده است که نشان دهنده احساس صعودی بلند مدت است. افزایش فشار خرید بیش از حد برای این آلتکوین در بازار ارزهای دیجیتال ثبت شده است.

نمودار تکنیکال قیمت فچ ای آی
نمودار تکنیکال قیمت فچ ای آی

اگر بازار به احساسات صعودی  خود ادامه دهد، این ابرهوش مصنوعی خود را برای آزمایش سطح مقاومت بالای 2.230 دلار آماده می کند. در مقابل، اگر خرس‌ها دوباره کنترل را به دست آورند، قیمت توکن FET به سمت پایین‌ترین سطح خود یعنی 1.050 دلار سقوط خواهد کرد.

لومرین (LMR):

لومرین (LMR):

در بحبوحه افزایش نوسانات قیمت در فضای کریپتو، قیمت لومرین در روز گذشته با 23.87 درصد افزایش با حجم معاملات 326710 دلار، با تغییر +246.36 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، در هفت روز گذشته 165.92 درصد و در ماه گذشته 50.62 درصد افزایش داشته است. 

واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) از ابتدای ماه طبق میانگین های متحرک، افزایش ثابتی را در هیستوگرام سبز خود ثبت کرده است. این امر چشم انداز مثبت آلتکوین را در هفته های آینده نشان می دهد.

نمودار تکنیکال قیمت لومرین
نمودار تکنیکال قیمت لومرین

اگر گاوها قیمت لومرین را بالاتر از سطح حمایتی مهم خود یعنی 0.02610 دلار نگه دارند، قیمت به سمت سطح بالای 0.04320 دلار حرکت خواهد کرد. به طور منفی، یک تغییر روند می تواند قیمت توکن LMR را به سطح حمایت حیاتی خود یعنی 0.00975 دلار در آینده ای نزدیک بکشاند.

تحلیل قیمت توربو (TURBO):

توربو (TURBO)

قیمت توربو با افزایش حدود 28 درصدی در روز گذشته و 95.64 درصدی در هفت روز گذشته به نمایش عملکرد مثبت خود ادامه داده است. علاوه بر این، در 30 روز گذشته 9.46 درصد افزایش یافته است و بازده سالانه 1556.32 درصدی را به ثبت رسانده است.

اندیکاتور تکنیکال، RSI، نقطه میانی خود را با موفقیت آزمایش کرده و به سمت محدوده خرید بیش از حد خود می رود، که نشان دهنده افزایش احساسات صعودی در بازار است. علاوه بر این، میانگین روند مثبتی را ثبت می کند که نشان می دهد قیمت توربو همچنان به افزایش ارزش خود ادامه خواهد داد.

نمودار تکنیکال قیمت توربو
نمودار تکنیکال قیمت توربو

اگر بازار تحت شرایط صعودی به معاملات ادامه دهد، قیمت توربو برای آزمایش سطح مقاومت بالای 0.00945 دلار در هفته های آینده آماده می شود. با این حال، اگر خرس‌ها دوباره کنترل را به دست آورند، این آلت‌کوین سطح حمایت پایین‌تر 0.00452 دلاری خود را دوباره آزمایش خواهد کرد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments