3 ارز دیجیتال برای سود 10 برابری

3 ارز دیجیتال دست کم گرفته شده و ارزان با احتمال کسب سودهای 10 برابری!

بازار ارزهای دیجیتال در این هفته نوسانات قیمتی را افزایش داده است که نشان دهنده افزایش فشار خرید و فروش در فضای کریپتو است. علاوه بر این، توکن‌های برتر با موفقیت سطوح حمایت مهم خود را مجدداً آزمایش کرده‌اند که نشان‌دهنده یک اقدام صعودی قیمت در زمان آینده است. از سوی دیگر، آلت‌کوین‌های با سرمایه متوسط ​​و پایین بیشترین سود را به ثبت رسانده‌اند که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این موارد است. آیا قصد سرمایه گذاری در آلتکوین های کم ارزش برای رالی گاوی آینده را دارید؟

خرید و فروش پرفکت مانی

ام دکس(MDX)

پروژه ام دکس

پروژه Mdex که بر روی زنجیره HECO ساخته شده و در ژانویه 2021 راه اندازی شد، یک پروتکل مبادله بازارسازی خودکار (AMM) است. غیرمتمرکز است و بر روی مفهوم استخرهای استیکینگ می کند. قابل ذکر است که از یک زنجیره دوگانه استفاده می کند و می تواند در شبکه اتریوم نیز کار کند.

نمودار قیمت ام دکس
نمودار قیمت ام دکس

قیمت MDX در یک روز 129.91 درصد و در هفته گذشته 132.05 درصد افزایش یافته است. این نشان دهنده افزایش احساسات صعودی برای آلتکوین است. علاوه بر این، با ارزش بازار 75.215 میلیون دلار، جایگاه 410 را به خود اختصاص داده است.شاخص های فنی SMA و RSI افزایش شدیدی را ثبت کرده اند که نشان دهنده افزایش فشار خرید بیش از فشار فروش در فضای کریپتو است.

علاوه بر این، قیمت Mdex در حال حاضر با تخفیف بیش از 99 درصد نسبت به ATH قبلی خود که 10.06 دلار بود معامله می شود، و با داشتن پایه های بنیادی قوی، این آلت کوین ممکن است در آینده افزایش قیمت قابل توجهی را ثبت کند.

رنزو (REZ)

رنزو

رنزو یک توکن لیکویید استیکینگ و مدیر استراتژی در EigenLayer است و بر روی زنجیره اتریوم ساخته شده است. با ارائه بازدهی بالاتر از سهام اتریوم، رابط اکوسیستم EigenLayer و ایمن سازی AVS ها است. با قیمت معاملاتی 0.0658 دلار، عرضه در گردش 1.15 میلیارد و عرضه کلی 10 میلیارد، قیمت رنزو رتبه 409  را در لیست قیمت ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. 

نمودار قیمت رنزو
نمودار قیمت رنزو

شاخص میانگین متحرک ساده یک همگرایی صعودی را در بازه زمانی 1 بعدی نشان می دهد که نشان دهنده چشم انداز صعودی قوی در بازار ارزهای دیجیتال است. MACD افزایش ثابتی را در هیستوگرام سبز ثبت کرده است که میانگین های آن یک متقاطع مثبت را نشان می دهد. این نشان دهنده چشم انداز مثبت قیمت REZ است.

هورایزن (ZEN)

پروژه هوریزن

پروژه هورایزن یک بلاک چین با قابلیت شبکه دانش صفر است که از بزرگترین زیرساخت گره در صنعت پشتیبانی می کند. قابلیت همکاری آن توسط پروتکل Zendoo فعال شده است. توکن بومی هورایزن “ZEN” یک کوین اثبات کار قابل استخراج است و در تمام صرافی‌های اصلی لیست شده است. قیمت ZEN با افزودن 14.91% به پرتفوی خود در روز گذشته و 23.15% در هفته گذشته تحت یک اقدام قیمتی صعودی به معامله ادامه می‌دهد. علاوه بر این، در 30 روز گذشته 53.62 درصد افزایش یافته است و بازدهی سالانه 31.52 درصد را ثبت کرده است.

نمودار قیمت هوریزن
نمودار قیمت هوریزن

با قیمت معاملاتی 11.35 دلار، عرضه در گردش 15،204،481 توکن، و حداکثر عرضه 21 میلیون توکن، با موفقیت در جایگاه 237 در لیست ارزهای دیجیتال جهانی با ارزش بازار 179.56 میلیون دلار قرار گرفته است.

اگر بازار تحت شرایط صعودی به معامله ادامه دهد، قیمت هورایزن برای رسیدن به بالاترین حد خود (ATH) در ماه‌های آینده آماده می‌شود. با این حال، اقدام نزولی قیمت می تواند قیمت سکه ZEN را به سمت پایین ترین سطح خود یعنی 7.85 دلار بکشاند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments