3 الت کوین ارزان

سه ارز دیجیتال ارزان برای خرید و کسب سود تا 6 ماه آینده

امسال (2024) آغاز یک چرخه فوق العاده چهار ساله است که منجر به رشد صعودی برای بیت کوین و آلت کوین های ضعیف می شود. با این حال، سال 2024 با سال های قبل متفاوت است زیرا این اولین باری است که بیت کوین قبل هاوینگ از بالاترین رکورد قبلی خود عبور می کند.

  •  قیمت ماگا هت در انتظار مناظره ریاست جمهوری ایالات متحده در روز پنجشنبه 28 درصد افزایش یافت.
  •  دارندگان توربو در 24 ساعت گذشته 100 و در ماه گذشته بیش از 1000 افزایش یافته است.
  •  قیمت نات‌کوین 15 درصد پس از اعلام این تیم برای سوزاندن توکن 3 میلیون دلاری افزایش یافت.

 به این ترتیب، این ابر چرخه فعلی تا حد زیادی غیرقابل پیش‌بینی باقی می‌ماند و اگر دارایی‌های رمزنگاری مناسب را در اختیار داشته باشید، سودهای عظیمی به دست می‌آورید. این 3 آلت کوین ارزان ممکن است تا دسامبر 100 برابر شوند.

خرید و فروش تتر پی98

ماگا هت (MAGA)

ماگا هت

ماگا هت  یک نشانه سیاسی است که از کلاه دونالد ترامپ الهام گرفته شده است. این توکن در ماه مارس منتشر شد و عملکرد نسبتاً خوبی داشته است، اغلب تحت تأثیر فعالیت های ترامپ. ارزش بازار فعلی قیمت MAGA در 150 میلیون دلار است که به آن فضای کافی برای صعود به اوج های بالاتر می دهد.

 قیمت MAGA در زمان انتشار حدود 0.000371 دلار بود که نشان دهنده افزایش 28 درصدی است. در 24 ساعت گذشته قیمت این توکن اخیراً تحت تأثیر پیروزی ترامپ بر بایدن و کندی در نظرسنجی های جورجیا قرار گرفته است.

قیمت ماگا ترامپ
قیمت ماگا ترامپ

 ترامپ با 43.8 درصد رهبری آنها را برانگیخت و احساسات صعودی را در بین علاقه مندان به کریپتو برانگیخت زیرا قول داده است در صورت پیروزی در انتخابات از ارزهای دیجیتال حمایت کند.

کاندیداها روز پنجشنبه در آتلانتا مناظره ریاست جمهوری برگزار خواهند کرد و انتظار می رود ترامپ بر مخالفان خود مسلط شود.به همین دلیل پیش بینی می شود ماگا هت این هفته  تا 70 درصد رشد قیمت داشته باشد.


🪙🧢حمایت ترامپ از بازار کریپتو و سرمایه گذاری چندین میلیون دلاری روی ارز ماگا ترامپ🪙🧢


حجم معاملات 24 ساعته MAGA نیز در حال افزایش است و در 24 ساعت گذشته 80 درصد افزایش یافته است. این نشان می دهد که سرمایه گذاران به آن علاقه مند هستند. در جریان رالی صعودی ممکن است ماگا هت به یکی از ارزهای برتر در لیست قیمت ارز دیجیتال تبدیل شود.

نات کوین (NOT)

نات کوین

نات کوین در جایگاه خود پیشگام است و به همین دلیل پتانسیل رسیدن به قیمت های بی سابقه را دارد. این پروژه در ماه مارس به عنوان بخشی از بلاک چین TON راه اندازی شد و فصل بازی های Tap-2-Earn را آغاز کرد. نات‌کوین با بهره‌گیری از پایگاه کاربری عظیم تلگرام، به سرعت بیش از 35 میلیون کاربر فعال در مینی‌اپلیکیشن خود جمع کرد و متعاقباً به یکی از موفق‌ترین راه‌اندازی‌ها در سال 2024 تبدیل شد.

جریان قیمت نات کوین
جریان قیمت نات کوین

 ارزش کل بازار نات‌کوین 1.6 میلیارد دلار است که فضایی را برای رشد 1000 برابری فراهم می‌کند تا ارزش بازار آن به یک تریلیون دلار برسد. در فضای رمزنگاری، جامعه همه چیز است. قیمت NOT در حال حاضر در 0.0163 دلار معامله میشود که 15 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته بود.


🪙⚡️پیش بینی قیمت نات کوین | هر توکن NOT در آینده به چند دلار می رسد؟🪙⚡️


حجم معاملات روزانه 28 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است. افزایش اخیر قیمت به دنبال اعلام Notcoin مبنی بر سوزاندن توکن به ارزش 3 میلیون دلار است. نات کوین یک میم کوین است بنابراین مانند دوج کوین و شیبا اینو از بازارهای خرسی جان سالم به در خواهد برد و در رالی های بعدی رکورد میزند.

توربو (TURBO)

توربو

توربو یکی از منحصربفردترین آلت کوین ها در صنعت کریپتو است که توسط ChatGPT ساخته شده است. سازنده از دستورات در چت ربات OpenAI استفاده کرد و پاسخ ها را دنبال کرد. برنامه اولیه ایجاد یک توکن و راه اندازی آن بدون صرف هزینه بیش از 69 دلار بود. بلافاصله پس از راه‌اندازی قرارداد هوشمند، نقدینگی کوچک را تخلیه کردند.


🤖🪙برترین آلت کوین های هوش مصنوعی🤖🪙


ارزش بازار فعلی توربو با تمام توکن‌های در گردش، 355 میلیون دلار است. آلتکوین TURBO با سرمایه گذاری بر صنعت در حال رشد هوش مصنوعی (AI)، این شانس را دارد که در اوج روند صعودی، 1000 برابر به ارزش بازار 355 میلیارد دلاری برسد.

نمودار قیمت توربو
نمودار قیمت توربو

قیمت توربو در حال حاضر 0.005168 دلار نوسان داشت که در 7 روز گذشته 26 درصد افزایش داشت. داده های اتراسکن نشان می دهد که دارندگان TURBO در 24 ساعت گذشته 100 و در ماه گذشته بیش از 1000 افزایش یافته اند.

جمع بندی

با ورود به نیمه دوم سال 2024، پتانسیل تبدیل 100 دلار به 100000 دلار تا دسامبر از طریق آلت کوین های ضعیف امیدوارکننده به نظر می رسد. کوین های معرفی شده در این مقاله باید در سبد خرید شما باشند یا حداقل آنها را در نظر بگیرید.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مشتری
مشتری
1 روز قبل

۲۰۲۴ سال سقوط رکود ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری در اینها تلف کردن پول و وقت است حاصلی جز زیان ندارند!