آلت کوین های 20 برابری هوش مصنوعی

3 آلت کوین هوش مصنوعی با احتمال کسب سود 20 برابری در آلت سیزن 2024

با توجه به اینکه شاخص ترس و طمع بیت کوین به سطوح ترس شدید رسیده است، تحلیلگر د هوس آو کریپتو معتقد است که با پیروی از توصیه وارن بافت برای “خرید در ترس و فروش در طمع بازار” زمان خوبی برای خرید است.
او در آخرین تحلیل خود بر روی یک بخش خاص تمرکز کرد و گفت که پروژه‌های رمزنگاری هوش مصنوعی معمولاً پس از روندهای نزولی کوتاه‌مدت صعودی قابل توجهی دارند.

خرید و فروش تتر پی98

او یک چشم انداز کلان صعودی را با رشد بازارهای سهام جهانی و رسیدن انویدیا به بالاترین سطح تاریخ توضیح داد که تاثیر مثبتی بر ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی دارد.
او در مورد سه آلتکوین هوش مصنوعی که به آن علاقه مند است، شاخص ترس شدید فعلی به عنوان یک سیگنال صعودی برای کریپتو در نظر گرفته می‌شود و او انتظار دارد بیت‌کوین به سمت بالاتر حرکت کند که منجر به افزایش آلت‌کوین‌ها نیز می‌شود.

آیاز نتورک (AIOZ)

آیاز نتورک

آیاز نتورک، پروژه‌ای که هوش مصنوعی را با ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و استریم ترکیب می‌کند، اخیراً با Nvidia همکاری کرده است. او اشاره کرد که AIOZ که زمانی به عنوان یک پروژه مرده دیده میشد، شاهد افزایش عظیمی در ارزش و اصلاحی سالم بود.

نمودار قیمت آیاز نتورک
نمودار قیمت آیاز نتورک

علیرغم ارزش بازار بالای آن، او انتظار دارد که به دلیل تقاضا برای هوش مصنوعی و راه حل های غیرمتمرکز، به ارزش بازار چند میلیارد دلاری تبدیل شود. او پتانسیل کاهش قیمت‌ها را در کوتاه‌مدت می‌بیند، اما قصد دارد در صورت وقوع، بیشتر خرید کند.

اتیر (Aethir)

اتیر (Aethir)

انتقال به پروژه دیگری، Aethir، که به دلیل ارائه راه‌حل‌های محاسباتی قدرتمند GPU در صورت تقاضا شناخته می‌شود، فقط به هوش مصنوعی محدود نمی‌شود، بلکه برای قدرت GPU، که تحت سلطه Nvidia است، بسیار مهم است. با 43000+ GPU درجه سازمانی موجود، این سکه از مدل های زبان بزرگ مانند چت جی پی تی پشتیبانی می کند.

نمودار قیمت اتیر
نمودار قیمت اتیر

با ارزش بازار 266 میلیون دلاری و تنها 9 درصد از عرضه در گردش، پتانسیل رشد بالا است، به خصوص که بیشتر توکن ها تا پس از بازار صعودی پیش بینی شده قفل شده اند. این تحلیلگر گفت که علیرغم شرایط بازار، جایگاه قوی خود را حفظ کرده است و در صورت مساعد بودن شرایط بازار، افزایش احتمالی 15 تا 20 برابری را پیشنهاد می کند.

آی او نت (io.net)

آی او نت (io.net)

در نهایت، io.net، همکاری اخیر با اتیر و رندر، راه حل های غیر متمرکز GPU مشابهی را ارائه می دهد. آی او نت که در بازار رو به رشد هوش مصنوعی قرار دارد، از خوشه های GPU غیرمتمرکز در سطح جهانی استفاده می کند و آن را مقرون به صرفه تر و از نظر جغرافیایی انعطاف پذیرتر می کند.

نمودار قیمت آی او نت

با ارزش بازار 220 میلیون دلاری و 11 درصد از عرضه در گردش، پتانسیل آی او نت قابل توجه است، به خصوص که با افزایش مداوم رشد هوش مصنوعی هماهنگ است. علیرغم شروع بد به دلیل شرایط نزولی بازار، این پروژه با علاقه خرید زیادی در سطوح پایین‌تر امیدوارکننده است.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments