120 میلیون انتقال و ریسک قیمت دوج کوین

انتقال 120 میلیون دوج کوین توسط یک نهنگ | ریسک کاهش قیمت DOGE

پشت پرده افزایش قیمت اخیر دوج کوین، یک نهنگ است که مقادیر زیادی از میم کوین ها با مضمون سگ را انباشت میکند و انتقال میدهد وهمین کار باعث ایجاد غوغایی در بازار کریپتو شده است. 120 میلیون توکن دوج، توسط یک نهنگ ناشناس امروز، 18 می، به صرافی رابین هود ریخته شد.

  • در شرایط فعلی بازار و افزایش قیمت دوج کوین، امروز یک نهنگ 120 میلیون توکن دوج را به صرافی رابینهود منتقل کرد.
  •  فعالیت این نهنگ احساسات بازار را تحت تاثیر قرار داد و باعث نوسانات قیمت دوج کوین شد.
  •  با این حال، دوج کوین، در وضعیت سبز بازار به خوبی ترید شد و حجم معاملات کلی آن 22,319,926,290 دلار است.

این انتقال باعث حدس های برخی از تحلیلگران در مورد پیش بینی قیمت دوج کوین شد، زیرا فعالان بازار کریپتو این دامپ را یک رویداد نه چندان خوش‌بینانه می‌دانند. در این مقاله از آمار بازار فعلی دوج کوین گرفته تا رفتارهای  محتاطانه اخیر سرمایه گذاران ارز دیجیتال صحبت میکنیم.

خرید و فروش تتر پی98

انتقال 120 میلیون توکن دوج باعث نگرانی سرمایه گذاران شد

با توجه به داده های بدست آمده از Whale Alert، که یک پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای است که به ما از فعالیت نهنگ ها اطلاعات و در واقع هشدارهایی میدهد، این نهنگ دوج کوین، ۱۲۰ میلیون دوج کوین به ارزش ۱۸.۵۵ میلیون دلار، توسط آدرس ناشناخته DDuXG به صرافی رابین هود ریخته است. فعالیت های این کیف پول در بازار میم کوین ها به خصوص دوج کوین تاثیرات مثبت سودآوری داشته است و نشان دهنده یک سیگنال رشد برای دوج کوین است.

در همین حال، پس از بررسی های بیشتر، مشخص شد که همین آدرس در ماه گذشته 226 میلیون دوج کوین را از صرافی رابین هود جمع آوری کرده است،  درست زمانی که دوج کوین نزدیک به سطح قیمت 0.13 دلار معامله شد. این نشان دهنده دستاوردهای قابل توجهی است که این نهنگ به دست آورده است، زیرا قیمت فعلی دوج کوین به سطح 0.15 دلار رسیده است.

خرید و فروش دوج کوین

با توجه به اینکه نزدیک به 50 درصد از توکن انباشته شده هنوز در آدرس باقی مانده است، فعالان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به افزایش قیمتی دوج کوین در آینده ابراز امیدواری کردند. به طور همزمان، علیرغم فشار فروش قابل توجهی که دوج کوین به دلیل انباشت و انتقال توکن  با آن مواجه شد، این میم کوین در در وضعیت سبز بازار به خوبی معامله شد.

ایا قیمت دوج کوین افزایش می یابد؟

قیمت دوج کوین در 24 ساعت گذشته 3.65 درصد افزایش یافت و در حال حاضر در 0.1561 دلار معامله می شود. پایین ترین وبالاترین قیمت آن در 24 ساعت به ترتیب 0.1495 دلار و 0.1569 دلار است.

بزرگترین میم کوین از نظر ارزش در بازار دوج کوین است، با ارزش 1.10 میلیارد دلار، انتظارات بازار در مورد افت قیمت را با کاهش قابل توجه توکن در صرافی ها نادیده گرفته است. این اتفاق به نوبه خود، حدس هایی در بازار کریپتو نسبت به پتانسیل قابل توجه بازار میم کوین ها ایجاد کرده است.

نمودار قیمت امروز دوج کوین
نمودار قیمت امروز دوج کوین

علاوه بر این، RSI (شاخص قدرت نسبی) در 52 قرار دارد که نشان می‌دهد این توکن نه بیش از حد خرید شده و نه بیش از حد فروخته شده است.

در همین حال، داده‌های به دست آمده نشان داد که بهره باز دوج کوین با 7.06 درصد رشد به 869.93 میلیون دلار رسیده است و پس از آن حجم معاملات در بازار مشتقات این توکن 7.10 درصد کاهش یافته و به 1.44 میلیارد دلار رسیده است. این داده‌ها احساسات سرمایه گذاران را نشانه گرفته اند، احتمالاً به دلیل معاملات سفته‌بازی، جریان قیمتی دوج کوین تا حدودی گیج کننده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments