10 الت کوین انفجاری

10 آلت کوین آماده رالی صعودی در 6 ماهه دوم 2024

از آنجایی که سال 2024 تحت تاثیر عوامل مثبت متعددی شتاب صعودی پیدا می کند، آلت کوین ها دوباره به روند صعودی بازمی گردند. از آنجایی که بازار کریپتو شاهد تایید موفقیت آمیز ETF بیت کوین در ژانویه، رویداد هاوینگ در آوریل، و در نهایت، تایید ETF اتریوم در ماه مه است، تقاضا برای آلت کوین ها دائما افزایش می یابد.

پس از یک ماه نزولی در آوریل، معامله‌گران حاشیه‌ای و متخصصان بازار انتظار دارند «فصل آلتکوین» نزدیک‌تر از چیزی که به نظر می‌رسد. این امر آلت کوین های اصلی بلو چیپ را همراه با برخی تازه واردها یا کوین های با ارزش پایین با پتانسیل بیشتر تقویت می کند.

خرید و فروش تتر پی98

پپه(PEPE)

پپه(PEPE)

با یک چرخش صعودی در نمودار روزانه، عمل قیمت PEPE روند صعودی عظیمی را با رشد بازار کریپتو نشان می‌دهد. در سال 2024، میم کوین تقریباً 1000 درصد رشد سالانه داشته است و با افزایش تقاضا به روند صعودی ادامه می دهد.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

با افزایش اخیر شکست در نمودار روزانه یک الگو کنج در حال سقوط و الگوی کف گرد، قیمت PEPE به بالای مرز 0.000010 دلار افزایش می یابد.طبق رکورد صعودی، میم کوین پرطرفدار، با ارزش بازار 5.79 میلیارد دلار، می تواند تا پایان سال جاری به مرز 0.00010 دلار برسد.

دوج کوین (DOGE)

دوج کوین (DOGE)

بزرگترین میم کوین در دنیای کریپتو، DOGE، یکی از بزرگترین انتخاب های سرمایه گذارانی است که وارد بخش میم کوین میشوند. با ایجاد چندین میلیونر در روند صعودی سال 2021، دوج کوین یک روند صعودی قیمت را حفظ می کند. با این حال، میم کوین با 78 درصد تخفیف نسبت به بالاترین قیمت خود معامله می شود، اما برای بازگشت صعودی آماده می شود.

نمودار قیمت دوج کوین
نمودار قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین DOGE با 0.1591 دلار معامله می شود و جزو ارزهای مناسب هولد کردن در سال 2024 است.با جهش‌های صعودی و عظیم سال 2024 که در چندین سکه میم دیده می‌شود، DOGE پتانسیل بسیار زیادی برای رسیدن به مرز 1 دلار به نمایش می‌گذارد

فچ ای آی (Fetch.AI)

  فچ ای آی (Fetch.AI)

با توجه به اینکه بخش هوش مصنوعی جایگزین اشتیاق تریدرها به بخش DeFi شده است، به نظر می رسد روند صعودی 2024 تماماً در مورد هوش مصنوعی، میم ها و ارزهای دیجیتال برتر باشد. در میان افزایش تعداد توکن‌های هوش مصنوعی، توکن FET با یک رکورد صعودی اثبات شده پتانسیل خوبی را نشان می‌دهد.

نمودار قیمت فچ ای آی
نمودار قیمت فچ ای آی

پس از سال‌ها خاموشی، توکن FET در سال 2024 با راه‌اندازی ChatGPT توسط OpenAI بازمی‌گردد. با پرتالی که تقاضای بیشتری را برای توکن های رمزنگاری هوش مصنوعی به ارمغان آورد، قیمت FET به سرعت تقریباً 1000٪ افزایش یافت.با توجه به روند جاری و سطوح فیبوناچی مبتنی بر روند، خریداران می توانند امسال 11 دلار را هدف قرار دهند.

سینگولاریتی نت (AGIX)

فچ ای آی

یکی دیگر از نشانه های هوش مصنوعی که به دلیل صعود عظیمش در سال 2024 شناخته شده است، توکن AGIX است. با سال 2023 صعودی در مقایسه با FET، سرمایه گذاران و علاقه مندان بیشتری دارد. قیمت توکن AGIX تقریباً 275٪ در یک قاب سالانه افزایش یافته است.

نمودار قیمت سینگیولاریتی نتورک
نمودار قیمت سینگیولاریتی نتورک

قیمت AGIX در چند هفته گذشته در یک جریان بی روند قرار داشته است، اما بهبود در بازار گسترده تر روند صعودی را دوباره شعله ور می کند. علاوه بر این، سطح فیبوناچی پیش‌بینی می‌کند که روند صعودی تا مرز 3.65 دلار ادامه یابد.با این حال، بهبود گسترده تر بازار می تواند آن را به بالاتر از 10 دلار در سال جاری برساند.

بونک(BONK)

بونک

بونک برترین میم کوین مبتنی بر سولانا، روند قیمتی امیدوارکننده‌ای در نمودار روزانه دارد که باعث افزایش چشمگیر در روزهای آینده می‌شود. بعلاوه، میم کوین یک الگوی کف گرد با خط گردن را در 0.000038 دلارتشکیل داده است. با برگشت صعودی 150 درصدی، افزایش تقاضا برای پروژه های BONK یک رشد دیگر را ایجاد می کند.

علاوه بر این، به عنوان یک توکن تازه راه‌اندازی شده، میم کوین دارای پتانسیل بالایی برای جمع‌آوری تبلیغات اجتماعی مانند Doge و SHIB در آخرین دوره صعودی است.

همانطور که اکوسیستم سولانا رشد می کند، انتظار می رود بونک در دنیای ارزهای دیجیتال روند بیشتری داشته باشد. با توجه به انفجارهای تبلیغاتی، این آلت کوین می تواند به مرز 0.00010 دلار برسد.

اندو(ONDO)

اندو(ONDO)

همانطور که موسسات پتانسیل توکن‌های دارایی در دنیای واقعی را درک می‌کنند، قیمت ONDO به ارتفاعات جدیدی افزایش می‌یابد. با افزایش 350 درصدی از زمان آغاز به کار، قیمت آلتکوین از مرز 1 دلار گذشت و هدف آن افزایش به 3 دلار در این سه ماهه است.

نمودار قیمت اندو
نمودار قیمت اندو

با توجه به ادامه روند صعودی برای توکن های RWA و ادامه روند صعودی بیت کوین برای تثبیت روند صعودی در کل بازار، این آلتکوین می تواند به دو رقم افزایش یابد. با افزایش حجم، قیمت ONDO می تواند تا پایان سال 2024 به 15 دلار برسد.

سولانا (SOL)

سولانا

به عنوان یک نشانه رو به رشد لایه 1، سولانا یک روند صعودی در حرکت و یک روند صعودی عظیم را در سال 2023 و اوایل سال 2024 نشان می دهد. با رشد قابل توجه در بخش DeFi، TVL به 4.67 میلیارد دلار می رسد که آن را به چهارمین الت کوین بزرگ بازار تبدیل می کند.

نمودار قیمت سولانا
نمودار قیمت سولانا

روند صعودی برای سولانا ادامه دارد، قیمت آلتکوین به راحتی می تواند قبل از رالی Uptober به سطح 600 دلار برسد. با توجه به اینکه بازار پیش بینی می کند قیمت بیت کوین از مرز 100000 دلار عبور کند، قیمت سولانا SOL می تواند شاهد افزایش به 1000 دلار در کریسمس باشد.

پروتکل نیر(NEAR)

 توکن NEAR

قیمت توکن NEAR افزایش مجدد تقاضا را نشان می دهد که در نمودار هفتگی قابل مشاهده است. علاوه بر این، با ارزش بازار 8.24 میلیارد دلاری، این آلت‌کوین در بین 20 توکن برتر در لیست ارزهای دیجیتال قرار دارد.

نمودار قیمت توکن نیر
نمودار قیمت توکن نیر

در نمودار هفتگی، توکن NEAR علامت 5 دلار و سطح فیبوناچی 23.60 درصد را پس می‌گیرد و روند صعودی را فراتر از 10 دلار نشان می‌دهد. با بالاترین قیمت 20 دلاری، پتانسیل زیربنایی و سطوح فیبوناچی روند صعودی را برای رسیدن به بالاترین سطح جدید در سال جاری آزار می دهد.با توجه به ادامه روند صعودی، آلتکوین می تواند امسال به مرز 50 دلار برسد.

فلوکی اینو (FLOKI)

توکن فلوکی

به عنوان یکی دیگر از سکه‌های میم در لیست ما، FLOKI تقاضای فزاینده برای سکه‌های مبتنی بر جامعه را به دلیل بازدهی بالای آنها پیش‌بینی می‌کند. با یک جهش عظیم تقریباً 600 درصدی، این سکه میم برای برگشت به پایین آماده است. طبق سطوح فیبوناچی، قیمت FLOKI می تواند تا پایان سال جاری با افزایش نفوذ صعودی به مرز 0.0010 دلار برسد.

نمودار قیمت فلوکی اینو
نمودار قیمت فلوکی اینو

تائو(TAO)

تایو کوین

در نهایت، آلت کوین TAO امکان برگشت صعودی را برای بازگشت گسترده در سال جاری نشان می دهد. این آلت کوین در یک الگوی کانال نزولی قرار دارد، اما چرخه صعودی اخیر علیرغم رد قیمت بالاتر، روند صعودی را نشان می دهد. چرخش معکوس در کانال موازی نشان دهنده افزایش تقاضا است زیرا چرخه صعودی برای بازیابی علامت روانی 500 دلار آماده می شود.

نمودار قیمت توکن تائو(TAO)

شکست صعودی الگوی نزولی، حرکت روند به دام افتاده را برای یک موج عظیم آزاد می کند. این امر احتمال رسیدن آلتکوین به مرز 1000 دلار را افزایش می دهد.

جمع بندی

از آنجایی که گاوها در سال 2024 بازار را تحت کنترل دارند، در صورت ادامه روند، بازار آلتکوینخبر از یک صعود بی سابقه در تاریخ کریپتو میدهد. هر یک از آلتکوین های لیست شده در اینجا یک پیشنهاد منحصر به فرد هستند و امکان بازدهی و سوددهی بالا دارند.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محسن
محسن
1 روز قبل

ارز ton چطوره؟ چون خرید کردم به هوای زود سود دهی.

رضا
رضا
2 روز قبل

عااااالی. ممنون از نمودارهای واضح و کامل تون.