پی پال فیزیکی

پی پال فیزیکی با خرید iZettle شروع به کار می کند

پی پال به منظور افزایش میزان حضورش در فروشگاه های فیزیکی، iZettle را به مبلغ، 20 برابر درآمد این کمپانی خریداری می کند.

اخیرا علاقه برای ورود به کسب و کار فیزیکی به عنوان بازار های رو به رشد برای کمپانی هایی که در فضای اینترنتی فعالیت داشته اند، مانند آمازون (NASDAQ:AMZN) و پی پال (NASDAQ:PYPL) افزایش پیدا کرده است.

اما مشکل اصلی این است که فقط تعداد محدودی از کمپانی های تجاری فعال در زمینه فناوری می توانند برای افزایش درآمد های خود وارد این عرضه شوند.

در مورد آمازون، بدیهی بود که این کمپانی می خواست که در بازار غذا و خوراک رقابت کند. چالش این کمپانی، روش عملکرد او در زمینه کسب و کار خرده فروشی اینترنتی بود که تولیدات تازه ای نداشت و همین موضوع باعث کاهش رشد این کمپانی شد که در نهایت آمازون تصمیم به خرید Whole Foods گرفت.

اگر چه پی پال بازتاب دهنده بازاری با اندازه بازار خوراکی آمریکا نیست، به نظر می رسد، پی پال هم دلیل مشابهی برای خرید iZettle داشته است.

سوال اصلی این است این کار چقدر در فروش این کمپانی و ارزشی که پیدا می کند، تاثیر دارد.

پی پال هزینه سنگین 2.2 میلیارد دلاری را برای خرید iZettle پرداخت کرده که کمی بیش از 20 برابر درآمد کمپانی iZettle در سال 2017 بوده است. پیش از این که پی پال چنین پیشنهادی را مطرح کند، این پروژه برای عمومی شدن آماده شده بود و به دنبال ارزشی برابر با 1.1 میلیارد دلار در عرضه اولیه عمومی اش (IPO) بود.

پیش از این پی پال به عنوان یک سرویس پرداخت بین المللی به صورت مجازی در بستر اینترنت مورد استفاده قرار می گرفت و خدمات فیزیکی نداشت. شما با افتتاح حساب پی پال می توانستید از تمامی فروشگاه های اینترنتی خرید کنید یا به سراسر جهان انتقال وجه داشته باشید. اما ظاهرا حالا این کمپانی به فعالیت فیزیکی علاقه مند شده و می خواهد خدمات فیزیکی نیز ارائه کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments