انتقال پول به سراسر دنیا در سریع ترین زمان ممکن و خرید از فروشگاه های بزرگ بخشی از خدمات وب مانی است که کاربران زیادی را جذب خود کرده است. امروزه بیش از 40 میلیون نفر در دنیا با افتتاح، خرید و یا شارژ حساب وب مانی از خدمات این شرکت استفاده می کنند و روز به روز به تعداد این افراد افزوده می شود. کسانی که از این سیستم استفاده می کنند، مطلع هستند که گاهی کاربران با مشکل عدم دریافت اس ام اس از وب مانی مواجه می شوند. در این پست راهکار رفع مشکل را بررسی می کنیم.
اگر شما برای تایید اطلاعات هویتی خود از اپلیکیشن E-num وب مانی استفاده نمی کنید، و اس ام اس های تایید وب مانی را دریافت نمی کنید، بایستی برای حل مشکل به تیم پشتیبانی وب مانی تیکت بزنید. در زمان انلاین بود نرم افزاری، یک علامت مورچه زرد در کنار ساعت سیستم قرار دارد. بر روی آن راست کلیک کنید و در منو باز شده گزینه “Help” و سپس گزینه “Send problem report” را وارد کنید. تصویر زیر این مسیر را نشان می دهد.
در مرورگر شما صفحه ای باز می شود که مربوط به مراحل ارسال تیکت در وب مانی است. دقت کنید که گزینه ‘Service‘ بر روی Technical Supportباشد. در قسمت ‘Topic‘ یک عنوان برای پیام ارسالی خود انتخاب کنید و سپس پیام خود را در قسمت ‘Message‘ تایپ نمایید. شما می توانید درخواست خود را در قالب این پیام برای وب مانی ارسال کنید. در این پیام شما اعلام می کنید که در هنگام انجام هر تراکنشی، پیام تایید برای شما ارسال نمی شود و شما می خواهید سیستم دریافت پیام را غیرفعال کنید. اما از آنجایی که غیر فعال کردن سیستم ارسال پیام، خود نیز به دریافت اس ام اس نیاز دارد، لذا لغو این سرویس مقدور نیست. در انتهای این پیام شما اعلام می کنید که تمایل دارید از سیستم تماس صوتی استفاده کنید. هنگامی که کانال صوتی فعال شود می توانید برای عدم دریافت اس ام اس از وب مانی به قسمت تاییدات (Confirmation) وب مانی بروید و تایید با SMS را غیر فعال کنید.
{Dear Sir/Madam I am {…..} owner of WMID: {….}. and mobile number {…… When I want to transfer funds and do other operations, I can’t receive SMS codes and finish my operations. I’m going to disable “Confirmation with SMS Code” but I can’t , because it needs SMS code for confirmation too. I wish replace SMS Code System with Voice Channel System for me. Voice channel system works with no error in Iran. Sincerely
بعد از ارسال تیکت تیم پشتیبانی وب مانی به شما پاسخ می دهند. در صورت عدم دریافت پاسخ، به این شرکت ایمیل بزنید (integration@webmoney.ru)
اگر به وب مانی کیپر کلاسیک دسترسی ندارید، به پشتیبانی وب مانی مینی به آدرس support.wmtransfer.com بروید. در این صفحه مانند تصویر زیر بر روی “New Ticket” کلیک کنید.
مانند ارسال تیکت در حالت قبل، در این جا نیز نوع سرویس را بر روی Webmoney Technical Suppirt قرار دهید. در قسمت بعدی انتخاب کنید که دوست دارید از چه طریقی پاسخ وب مانی را دریافت کنید: از طریق ایمیل و یا وب مانی کیپر. سپس بر روی “Next” کلیکی کنید.
در مرحله بعد مانند آنچه بالاتر گفته شد، پیام خود را وارد نمایید و منتظر پاسخ وب مانی باشید.
برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.
سلام ببخشید میخوام توی برنامه e_num ثبت نام کنم ولی کدتایید برای گوشیم نمیاد ؟
با سلام و احترام
از شماره های خارجی باید استفاده کنید تا کد تایید را دریافت کنید.
سلام من اخیرا حسابم به مشکل خورده یعنی برای خرید و فروش محدودیت گذاشتند برام با این که حسابم فرمال هست از وبمانی چیزی سر در نمی آرم مشکل چیه کمکم کنید باید چکار کنم؟
با سلام
احتمالا به علت انجام تراکنش های مشکوک، حساب شما با محدودیت رو به رو شده است. شما می توانید با ارتقا حساب خود و ارسال مدارک، این محدودیت ها را بر طرف کنید. با توجه به اطلاعات بنده از جمله مدارک لازم برای ارتقا حساب فرمال به پرسونال، عکس سلفی می باشد. با این حال بهتر است با پشتیبانی وب مانی ارتباط برقرار کنید. دو مقاله زیر می توانند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید.
چگونه محدودیت های حساب وب مانی را بر طرف کنیم؟
چگونه با پشتیبانی وب مانی ارتباط برقرار کنیم؟